مزایای یادگیری زبان سوئدی برای انگلیسی زبانان

به طور کلی، شما به عنوان یک انگلیسی زبان از مزیتی برخوردار خواهید بود زیرا سوئدی و انگلیسی دارای ریشه های مشترک زیادی هستند و در بسیاری از موارد گرامر مشابهی دارند.ریشه های مشترک کلماتی هستند که منشأ یکسانی دارند و بنابراین واقعاً مشابه هستند. چند نمونه عبارتند از:

hus
äpple
lampa

سوئدی و انگلیسی هر دو ریشه زبان آلمانی دارند و گذشته مشترک دارند و بنابراین یادگیری زبان سوئدی برای انگلیسی زبانان بسیار آسان تر خواهد بود.اگر انگلیسی زبان مادری شما نیست و به زبانی صحبت می کنید که بسیار متفاوت از سوئدی است، یادگیری سوئدی بسیار بسیار سخت تر خواهد بود.

اما هیچ چیز غیرممکن نیست و با تمرین و اراده، تقریباً به هر چیزی دست خواهید یافت. مهمترین چیز هنگام یادگیری یک زبان جدید تمرین است، بنابراین صحبت کردن با یک فرد سوئدی ممکن است یک راه حل باشد.

اما صبر کنید، الان که فکر می کنم ، پیدا کردن فردی که با شما سوئدی صحبت کند و هنگام سوئدی صحبت کردن شما نتوانید از زبان انگلیسی استفاده کنید، ممکن است سخت ترین بخش یادگیری سوئدی باشد برای شما باشد.

توصیه می‌کنم گروه‌های آموزش آنلاین زبان سوئدی یا افرادی را پیدا کنید که در حال یادگیری زبان برای تمرین هستند. این کار یادگیری زبان را آسان تر و لذت بخش تر می کند.

نوشتهٔ پیشین
آیا یادگیری زبان سوئدی سخت است؟
نوشتهٔ بعدی
چگونه تلفظ سوئدی را یاد بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید