ویزای کاری آلمان ویژه کادر درمان

5 دلیل برای اینکه آلمان بهترین کشور جهان برای مهاجرت به عنوان کادر پزشکی است.

به عنوان کادر پزشکی آیا  بدنبال مهاجرت هستید و مطمئن نیستید که کدام کشوربه شما بهترین پیشنهاد را می دهد؟ اگر چنین است، این مقاله می تواند به شما کمک کند تا دید کلی بهتری از آلمان به عنوان مقصد داشته باشید.

انتخاب مقصد مناسب اولین قدمی است که در مسیر مهاجرت خود برمی‌دارید و بر هر چیزی که بعد از آن اتفاق می‌افتد تأثیر می‌گذارد، بنابراین می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

اکثر کادر پزشکی می توانند بین اروپا، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و کانادا یکی را انتخاب کنند. این کشورها با کمبود کادر پزشکی مواجه هستند، بنابراین مزایایی را به کارکنان مراقبت های پزشکی ارائه می دهند تا برای آنها کار کنند.
در این مقاله ما 5 دلیل را برشمرده ایم که چرا پرستاران، پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، ماماها و تکنسین های اتاق عمل باید آلمان را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند. ما همچنین در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا این درست است که آلمان را “بهشت پرسنل پزشکی” می نامیم. بنابراین، بیایید شروع کنیم.

 

1. سطح بالای زندگی و حقوق و مزایای بالا برای کادر پزشکی
آلمان بالاترین سطح رفاه و حقوق را برای کادر پزشکی فراهم می کند. در چند سال گذشته آلمان موضوع مراقبت های پزشکی و ایمنی را در راس اولویت های خود قرار داده است، از این رو، دولت آلمان به خوبی به کادر پزشکی خود اهمیت می دهد و همچنین در وهله اول موارد زیادی را برای جذب آنها ارائه می دهد.

2. امنیت شغلی
نه تنها کادر پزشکی، بلکه تمامی مشاغل در آلمان دارای امنیت شغلی بالایی هستند، اکثر مشاغل درمانی در آلمان تقاضای بالایی دارند، بنابراین شما به سرعت استخدام و ارتقا خواهید یافت. پس از مدت کوتاهی کار آزمایشی، در اکثر موارد قرارداد کار نامحدود و مادام العمر منعقد می شود و این حداکثر امنیتی است که می توان برای یک شغل متصور شد.

3. ساعت کاری تنظیم شده اما انعطاف پذیر
کادر درمان در آلمان بر خلاف بسیاری از کشورها ساعت کاری بسیار معقولی دارند. حداکثر 40 ساعت در هفته، و آنها می توانند ترجیحات خود را در شیفت انتخاب کنند اگر دوست دارند صبح یا شب بیشتر کار کنند.

4. منزلت و موقعیت اجتماعی مهاجران کادر درمان برای آلمانی ها
آلمانی ها بیشترین احترام را برای کادر درمان  قائل هستند و شما به عنوان یک کارفرمای بیمارستان صادقانه این موضوع را قبول خواهید کرد. علیرغم آنچه دیگران ممکن است بگویند، آلمانی ها مردمی بسیار متواضع و مودب هستند و با مهاجران واقعاً خوب هستند.

5. موقعیت جغرافیایی آلمان
به عنوان یک مهاجر غیر اتحادیه اروپا ممکن است بخواهید بیشتر اروپا را کاوش کنید یا اغلب در طول تعطیلات به خانه سفر کنید، خوب در هر دو مورد آلمان به عنوان کشوری در وسط اروپا بهترین مکان را برای انجام این کار دارد. می توانید با ویزای خود و بعداً با کارت مجوز اقامت خود در چند ساعت به کشورهای اروپایی دیگر سفر کنید یا می توانید از خانواده و دوستان خود در کشور خود دیدن کنید.

 

موسسه پارسیانا نوین دانش با همکاری با یک شرکت آلمانی واقع در اشتوتکارت آلمان اقدام به جذب و اعزام نیروی کارد درمان به کشور آلمان از طریق ویزای کاری نموده است. رشته های مورد درخواست بیمارستان های آلمان از قرار زیر می باشد:

  1. پرستار  2.بهیار  3. ماما  4. دکتر عمومی  5. متخصص  6. ارتوپد  7. جراح  8. روانشناس  9. مراقبت از سالمند

    علاقمندان به مهاجرت به کشور آلمان از طریق ویزای کار می توانند فرم ارزیابی رایگان در صفحه اصلی سایت را پر نموده و برای ما ارسال نمایند. کارشناسان ما در اسرع وقت آن را بررسی نموده و با شما تماس می گیرند. در صورت نیاز به اصلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:

    88022476 – 88027187 – 09196364945

نوشتهٔ پیشین
10 کاری که در تابستان در بلکینگه سوئد می توانید انجام دهید.
نوشتهٔ بعدی
حقوق پرستار در آلمان

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • بهناز بسطامی
    09/11/1401 21:49

    سلام. داروساز هستم از مجارستان فارغ‌التحصیل شدم. ۶ سال ایران کار کردم. الان چطور میتونم برای جایی اقدام مهاجرت کاری کنم؟

    پاسخ
    • dariush rajaei
      10/11/1401 15:12

      سلام. روز بخیر. ممنون میشم تو سایت ما فرم ارزیابی ویزای کاری آلمان رو پر کنید و برای ما بفرستید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید