میخوای ژانویه امسال فنلاند باشی؟

یه موقعیت عالی و سریع برای مهاجرت به کشور فنلاند

یا به دنبال یک فرصت منحصر به فرد برای مهاجرت به فنلاند هستید؟ آیا میخواهید زبان فنلاندی را به صورت آنلاین و حضوری یاد بگیرید و با فرهنگ و جامعه فنلاندی آشنا شوید؟ آیا میخواهید از خدمات مشاوره و راهنمایی حرفه ای برای اخذ پروانه اقامت و کار در فنلاند بهره ببرید؟

اگر پاسخ شما بله است، پس دوره های آموزش زبان فنلاندی را که توسط شرکت بهسازان آینده پارسیانا و یک شرکت معتبر فنلاندی ارائه میشود، از دست ندهید. این دوره ها به شما این امکان را میدهند که در مدت 2 ماه به صورت آنلاین  4 ماه به صورت حضوری در کشور فنلاند، زبان فنلاندی را با استفاده از بهترین منابع و روشهای آموزشی یاد بگیرید. همچنین، شما میتوانید از خدمات مشاوره و راهنمایی حرفه ای برای اخذ پروانه اقامت و کار در فنلاند بهره ببرید.

با شرکت در این دوره ها، شما نه تنها میتوانید سطح زبان خود را به حد قابل قبول برسانید، بلکه میتوانید با فرهنگ و جامعه فنلاندی آشنا شوید و از فعالیتهای گروهی، تفریحی و گردشگری لذت ببرید. همچنین، شما می توانید با استفاده از خدمات مشاوره و راهنمایی حرفه ای، روند درخواست پروانه اقامت و کار در فنلاند را ساده تر و سریعتر انجام دهید.

مزایای شرکت در این دوره:

  1. اخذ ویزای شش ماهه برای متقاضی دوره

  2. شرکت در آزمون سطح B1 زبان فنلاندی و دریافت مدرک B1

  3. در صورت قبولی در آزمون زبان، اخد پذیرش از کالج های فنی و حرفه ای

  4. تمدید ویزای شش ماهه به یکساله

  5. درخواست پیوست همسر و فرزندان زیر 18 سال

  6. امکان پذیرش از مدارس رایگان دولتی برای فرزندان زیر 18 سال

  7. اجازه کار فول تایم همسر

  8. امکان خرید بیزنس و یا ثبت شرکت برای تغییر ویزا یه ویزای کاری

  9. امکان کار 25 تا 30 ساعت در هفته برای متقاضی دوره

  10. پرستاران و بهیاران از این مسیر می توانند به کشور فنلاند مهاجرت سریع کرده و به دنبال فرصت های شغلی در فنلاند با شرکت در کالج های پرستاری در فنلاند باشند.

پس چه منتظر هستید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دورهه ای آموزش زبان فنلاندی و شرایط شرکت در آنها، همین حالا با شماره تلفن 88022476-88027187  تماس بگیرید یا به پیج اینستاگرام ما behsazan.ayandeh.parsiana@ مراجعه کنید. فقط تعداد محدودی جای خالی داریم، پس عجله کنید!

نوشتهٔ پیشین
ترم جدید نروژی آنلاین ( دوشنبه 13 شهریور ماه)
نوشتهٔ بعدی
ترم جدید فنلاندی (آنلاین) شنبه 8 مهر ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید